2019. január 17., csütörtök
LADA 2103 / Folytatás a posztban
1972. december 12-én megkezdődött a VAZ 2103-as típus gyártása. A Magyarországon csak Ezeröcsinek becézett járműből több mint 1,3 millió készült a gyártás 12 éve alatt, és aprólékosan kidolgozott finom részleteivel nem csak a szocialista középosztály instant vágyálma és státusz szimbóluma, de az autógyártás állócsillaga is lett és mára a gyűjtők kedvence is. Ennek az örökségnek a bemutatására szervezte a Veterán Zsiguli Egyesület (www.veteranzsiguli.hu) a volt Csepel Művek területén a fotózást, melyből Csikós Zsolt cikket írt a totalcar.hu-ra. A Koma Pictures filmje a fotózás közben készült, szemezgetve a megszállottabb részletekből.
Pannonia T5 1970. / Folytatás a posztban
PANNONIA T5
1966
A korábbi típusokhoz képest a legjelentősebb változás a korábban megszokott nagy fékdobok helyett a kisebb átmérőjű dobok alkalmazása. A tervezők bízhattak az új fékek hatásosságában, hiszen a kisebb dobokat annak ellenére alkalmazták, hogy a motorteljesítmény és ezzel a sebesség, ha nem is nagy ugrásokkal, de folyamatosan nőtt. Ennek a modellnek a későbbi változatain jelentek meg először a modernnek számító, szögletes hátsó lámpák is.
Feliratkozás:
Bejegyzések (Atom)