2018. augusztus 24., péntek

Simson AWO Sport 1958 / Tovább a filmhez



31 megjegyzés:

  1. ez nem avo ,és nem 58-as !...simson sport,62-ős kiadás !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a hozzászólás nem jött be, az enyém gyári felújítatlan ugyan ilyen 1960-as AWO Sport.

      Törlés
    2. Én is úgy tudom,hogy AWO a bakteleszkópos,külön szelepdeknis 19-es kerekű volt,talán 56-ig. A mienk ilyen egybe nyerges Sport 1957-ből.

      Törlés
    3. Igen 60as évek gyártása nekem is volt 8 évig csodálatos gép.

      Törlés
  2. Szívem dobbant !!! csodálatos,az a hang .és forma

    VálaszTörlés
  3. ez a csoda,ha eladó lenne,mennyit érne ?

    VálaszTörlés
  4. A hangja nekem egy kicsit nem tetszett! A moci nagyon szép állapotban van, de a hangja nem az igazi, én másként emlékszem a Simson hangjára. ( Ez csak magán vélemény persze a motor nagyon szép!)


    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem is egy kicsit élesen kopogósnak tünt. már ami a blokkból jött. a kipufogónál szép

      Törlés
  5. A vázra nagyon hasonlít a Pannónia motorok váza.

    VálaszTörlés
  6. Az enyém sport változat volt!És az ülése osztott volt.Száraz kuplung és négy ütemű,Bosch gyujtásal.

    VálaszTörlés
  7. Kimaradt a megjegyzésből,hogy nem sport változat volt,a hangja pedig igazi négy ütem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A hangja nagyon szep igazi negy utemu betonalapzaton van azer hallatszik egy elesebb kopogas kituno allapotba van ez egy ekszer

      Törlés
  8. Helyesen ez egy Simson 425 Sport, én így tudom.

    VálaszTörlés
  9. Mindkettő valtozat Simson AWO 425, mivel ez a tervező illetve a motorblokk típus azonosító
    425--> 4 ütem, 250ccm!
    Na és ebből a típusból volt két fajta....
    Simson AWO 425 Touren, illetve
    Simson AWO 425 Sport!
    Remélem mindenkinek vilagos mostmár minden!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez most kardános vagy lánchajtásos?Nehéz eldönteni.

      Törlés
    2. Videóból hogy nem derűlt ki,hogy kardános??

      Törlés
    3. Hátsó kerék,látszik az áttétel dob, nincs lánc kerék. Nagyon nyers még,nem volt még gumibakon a motor,betonon ál kopogós.

      Törlés
  10. Ez nem utcara valo !!! Ez mar egy lakas dekoracio :) Gyonyoru !!!!

    VálaszTörlés
  11. Én motoroztam pár évig ilyennel , annak nem volt ilyen "klaffogós" hajgja , sőt , öröm volt hallgatni....is !!!

    VálaszTörlés
  12. Ismerem en is a hanjat, pont ilyen , csak az a zorgos, femes nem kell oda.

    VálaszTörlés
  13. Nekem is volt,de nem ilyen kalapácsos volt hangja.Darabokból raktam össze,de ment is rendesen.

    VálaszTörlés
  14. Na és az ára SOPRONBA 29 ezer volt,a panóniáé 19 ,

    VálaszTörlés
  15. Édesapámnak ez volt.Gyönyörű !! Valóban kicsit karcos az alapon a hang:Vezettem is egyszer Győrig és vissza.

    VálaszTörlés
  16. A motor az gyönyörű! Nem tudom ki restaurálta de az ő igényessége előtt fejet kell hajtani! Viszont a motor rettenetesen egyenletesen fut alapjáraton, bámulatos! De valamiért kopog. Talán nagy lenne az elő gyújtás? Nem kritizálok, ez mester munka!

    VálaszTörlés
  17. Az én Édesapámnak is ilyen csodája volt. Alig értem el, de kértem, hogy megfoghassam egy kicsit a kormányt. Bizony a forró kipufogója párszor megsütötte a lábam. A hangját bármilyen motor közül felismerném. 1962-ben volt mindez.

    VálaszTörlés
  18. Mindkettő valtozat Simson AWO 425, mivel ez a tervező illetve a motorblokk típus azonosító
    425--> 4 ütem, 250ccm!
    Na és ebből a típusból volt két fajta....
    Simson AWO 425 Touren, illetve
    Simson AWO 425 Sport!
    Kiegészítve HOGY KARDÁNTENGELY MEGHAJTÁSÚ !!
    Remélem mindenkinek vilagos mostmár minden!

    VálaszTörlés

Ezt is látnod kell

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...