....hàààt...egy hengerrel is majdnem tudott ,,ennyit,,🤔
Trabant dugós Dabasi tuning igen
csak nem ilyen gyorsulással..
nagy álom volt ez akkoriban mit a Töki P 500-asa a KÖKI-n..
Szerintem majdnem hasonlót a 250-es is tudott trabi dugóval.(nekem volt annó megcsinálta.imádtam)
130 után azért már nem épp stabil legalább is a kép szerint!De a műszaki megoldás tetszik.Kérdés fogyasztás mennyi lehet normál 90 -s tempónál hosszú távon?
Azért elfogadnám elférne a nyugati nagy testvér mellett a garázsban
Én 1988 ban láttam az akkori M3as autópályán előzni valami brutál volt a hangja és a gyorsulása
A bölcső váz azért hiányzik.Sokkal stabilabb lenne a motor.
hát alíg vitte a 150-et, gondolom eszik szépen
Szerettem az MZ-ket. Ezt is szívesen kipróbálnám, de csak óvatosan.
Szépen gyorsul, az biztos. A végsebesség kevésbé fontos...
Potty
Sima 250-nel mentem enyhe lejtőn 140-et végre,de halálfélelem volt a szitálás miatt. Ez,a 2ü,2 henger,500cm3 miatt legalább 6-7litert evett...
a 250-es rd lc-m már rá vert volna pár kilómétert és az is volt 50-le....
VálaszTörlés....hàààt...egy hengerrel is majdnem tudott ,,ennyit,,🤔
Trabant dugós Dabasi tuning igen
Törléscsak nem ilyen gyorsulással..
Törlésnagy álom volt ez akkoriban mit a Töki P 500-asa a KÖKI-n..
TörlésSzerintem majdnem hasonlót a 250-es is tudott trabi dugóval.(nekem volt annó megcsinálta.imádtam)
Törlés130 után azért már nem épp stabil legalább is a kép szerint!De a műszaki megoldás tetszik.Kérdés fogyasztás mennyi lehet normál 90 -s tempónál hosszú távon?
VálaszTörlésAzért elfogadnám elférne a nyugati nagy testvér mellett a garázsban
VálaszTörlésÉn 1988 ban láttam az akkori M3as autópályán előzni valami brutál volt a hangja és a gyorsulása
VálaszTörlésA bölcső váz azért hiányzik.Sokkal stabilabb lenne a motor.
VálaszTörléshát alíg vitte a 150-et, gondolom eszik szépen
VálaszTörlésSzerettem az MZ-ket. Ezt is szívesen kipróbálnám, de csak óvatosan.
VálaszTörlésSzépen gyorsul, az biztos. A végsebesség kevésbé fontos...
VálaszTörlésPotty
VálaszTörlésSima 250-nel mentem enyhe lejtőn 140-et végre,de halálfélelem volt a szitálás miatt. Ez,a 2ü,2 henger,500cm3 miatt legalább 6-7litert evett...
VálaszTörlésa 250-es rd lc-m már rá vert volna pár kilómétert és az is volt 50-le....
VálaszTörlés