Elődje, a D-Csepel, 125ccm, sokak kedves, megbízható, jól szolgáló járműve volt. Jóságát bizonyítja többek között az is, hogy "bátyját", a 250-est, tokkal-vonóval megvették a németek, így itthon nem is gyárthatták. A Danuvia magasabb és keskenyebb építése miatt kicsit labilis volt, de a kispénzű vásárlók ennél jobbat nem találtak a hazai kínálatban. Utódja, a Pannónia, már egy másik történet...
Elődje, a D-Csepel, 125ccm, sokak kedves, megbízható, jól szolgáló járműve volt. Jóságát bizonyítja többek között az is, hogy "bátyját", a 250-est, tokkal-vonóval megvették a németek, így itthon nem is gyárthatták. A Danuvia magasabb és keskenyebb építése miatt kicsit labilis volt, de a kispénzű vásárlók ennél jobbat nem találtak a hazai kínálatban. Utódja, a Pannónia, már egy másik történet...
VálaszTörlésNekem volt Danuviám nem is eggy de nagyon szerettem jó motor volt bár meglenne.
VálaszTörlés