Ez nem egeszen igy van. Nekem volt egy Pannoniam P10 1972 model 16 loeros. Motor tervezese nem viltozott a gyartas leallitasaig 1975 ben. Ha csak a Japanoknak egy modeljet emlitem Honda CB250K 1968ban kezdodott a gyartasa 4 utemu 30 loerovel. Buszkeseg nagyon jo es kell de mielott ilyen kijelentest tesz jobban nezzen utana a tenyeknek. Laszlo
Nem véletlen hogy ott tart ahol,a motorgyártás Magyarországon.Nem bírta a konkurenciaharcot a japánok fényévnyi előnyével szemben.A japánok a mérnöki tervezés nagyágyúi...mindenben!
Volt sok jó magyar fejlestésű, gyártású motorkerékpár ha most gyártanánk őket nyerő motorok lennének. Sajnálom, hogy eltűntek és csak a külföldi márkák vannak a P21 nekem nagyon tetszik 2 hengeres sportmotor tovább kellett volna szépíteni, csinosítani, és versenyképes lenne
Sajnos Magyarország nem versenyképes! Ott a sok milliárdos oligarcha, felkarolhatná valaki a nemzeti motor, autó, vagy autóbusz gyártást. Pl. mint az Osztrákoknál a Red-Bull a Ktm-et!
T-5 Pannóniával jártunk dolgozni,29-km-re télen nyáron. Egy ideig szólóval,utána oldalkocsival. A Pannónia soha nem hagyott cserben bennünket Kedd reggelre nagy hó esett.Délután megnéztük ,hogy szerdán reggel eljutunk-e a munkahelyünkre.simán eljutottunk a munkahelyre. A buszok csütörtökön délután kezdtek közlekedni. De olyan is volt,hogy mínusz 19 fok volt a portálon. Felváltva mentünk a kollégával.Neki is Pannóniája volt. Az unokám most újít fel egy T-5-t.Még szeretnék kerülni egyet vele. Pannónia a szívem csücske!
Ha nem ilyen balfasz vezetőink lettek volna, /ez mára is igaz/, a japcsik csak jelenthetnének.................
VálaszTörlésEz nem egeszen igy van. Nekem volt egy Pannoniam P10 1972 model 16 loeros. Motor tervezese nem viltozott a gyartas leallitasaig 1975 ben. Ha csak a Japanoknak egy modeljet emlitem Honda CB250K 1968ban kezdodott a gyartasa 4 utemu 30 loerovel. Buszkeseg nagyon jo es kell de mielott ilyen kijelentest tesz jobban nezzen utana a tenyeknek. Laszlo
TörlésNem véletlen hogy ott tart ahol,a motorgyártás Magyarországon.Nem bírta a konkurenciaharcot a japánok fényévnyi előnyével szemben.A japánok a mérnöki tervezés nagyágyúi...mindenben!
TörlésVolt sok jó magyar fejlestésű, gyártású motorkerékpár ha most gyártanánk őket nyerő motorok lennének. Sajnálom, hogy eltűntek és csak a külföldi márkák vannak a P21 nekem nagyon tetszik 2 hengeres sportmotor tovább kellett volna szépíteni, csinosítani, és versenyképes lenne
VálaszTörlésÁlmodban lenne versenyképes!Sajnos akkor sem bizonyultak jobbnak,nem véletlenül haltak ki ám...
TörlésSajnos Magyarország nem versenyképes! Ott a sok milliárdos oligarcha, felkarolhatná valaki a nemzeti motor, autó, vagy autóbusz gyártást. Pl. mint az Osztrákoknál a Red-Bull a Ktm-et!
VálaszTörlésT-5 Pannóniával jártunk dolgozni,29-km-re télen nyáron.
TörlésEgy ideig szólóval,utána oldalkocsival.
A Pannónia soha nem hagyott cserben bennünket
Kedd reggelre nagy hó esett.Délután megnéztük ,hogy szerdán reggel eljutunk-e a munkahelyünkre.simán eljutottunk a munkahelyre.
A buszok csütörtökön délután kezdtek közlekedni.
De olyan is volt,hogy mínusz 19 fok volt a portálon.
Felváltva mentünk a kollégával.Neki is Pannóniája volt.
Az unokám most újít fel egy T-5-t.Még szeretnék kerülni egyet vele.
Pannónia a szívem csücske!
Ezért a MAGYAR gyár ért "elcserélném az egész BMW gyárat, a hozzá járó cirkusszal együtt (motor verseny pálya) stb
VálaszTörlésjó pár gépem volt közülük és tartósak voltak ha gondoztam őket nem hagytak cserben egy bajuk volt hogy nehezek voltak
VálaszTörlés