Ikarus 543
Hosszúság: 6840 mm Magasság: 2820 mm Szélesség: 2090 mm Tengelytáv: 3650 mm Férőhely: 19-29 fő Padlómagasság: 870 mm
Motor : AVIA N30 Közvetlen befcskendezésű, soros, négyhengeres fekvődízel
Maximális teljesítmény: 58 kW (79 LE)
Ikarus 543.26/28
Hosszúság: 6840 mm Magasság: 3328 mm Szélesség: 2380 mm Tengelytáv: 3240 mm Férőhely: 18-22 fő
Motor : AVIA 712.18 Közvetlen befcskendezésű, soros, négyhengeres fekvődízel
Hengerűrtartalom: 3596 cm³
Maximális teljesítmény: 61 kW (80 LE) (3000/min)
Maximális nyomaték: 212 Nm (1800/min)
Erőátvitel: AVIA 5+1 sebességes mechanikus váltó
Rugózás: Progresszív karakterisztikájú laprugók, teleszkópos csillapítás.
Fékrendszer: Kétkörös hidraulikus fék, rugóerőtárolós rögzítőfék.
Kormányzás: Globoid tárcsás, mechanikus áttételű
Ikarus 543 MAN-VW
Hosszúság: 8200 mm Magasság: 3088 mm Szélesség: 2380 mm Tengelytáv: 4250 mm Férőhely: 29 fő
Motor : VW DO 226 Közvetlen befecskendezéses, soros, hathengeres fekvő dízel
Hengerűrtartalom: 5687 cm³
Maximális teljesítmény: 100 kW (136 LE) (3000/min)
Maximális nyomaték: 353 Nm (1600/min)
Erőátvitel: VW 5+1 sebességes mechanikus váltó
Ikarus 543 GM
Hosszúság: 7112 mm Magasság: 2948 mm Szélesség: 2440 mm Tengelytáv: 4026 mm Férőhely: 16 fő
Motor : GMC 7,45 454 Közvetlen befecskendezéses, soros, hathengeres fekvő dízel
Hengerűrtartalom: 2383 cm³
Maximális teljesítmény: 156 kW (224 LE) (3800/min)
2018. november 7., szerda
A RÉGI RÁBA ÉS IKARUS BUSZOK / Folytatás a posztban
Ez ugyan nem Ikarus, hanem egy Rába, de azért beleillik a sorba.
Ikarus Posta 1950
Ikarus 31/311
Ikarus 630 '1962–68
1942. BX 333 sínautobusz a Városligeti fasor és Damjanich u. közötti hurokvégállomásnál.
A fővárosba szánt Rába LHo buszok átadása Győrben, a Szent István úton
Rába Tr-5, az Ikarusok előfutára. Szembeötlő a hasonlóság az IK 60-assal. Nem véletlenül ezt a típust használták a FAÜ csuklósok pótkocsi részének készítéséhez.
Rába Tr-5.
Rába Contact 092-es a Kisalföld Volán színeiben
Ikarus 553 '1974–81
Ikarus Posta 1950
Ikarus 31/311
Ikarus 630 '1962–68
1942. BX 333 sínautobusz a Városligeti fasor és Damjanich u. közötti hurokvégállomásnál.
A fővárosba szánt Rába LHo buszok átadása Győrben, a Szent István úton
Rába Tr-5, az Ikarusok előfutára. Szembeötlő a hasonlóság az IK 60-assal. Nem véletlenül ezt a típust használták a FAÜ csuklósok pótkocsi részének készítéséhez.
Rába Tr-5.
Rába Contact 092-es a Kisalföld Volán színeiben
Ikarus 553 '1974–81
2018. november 4., vasárnap
Feliratkozás:
Bejegyzések (Atom)