2020. november 30., hétfő

Papírtrabi (a teljes film, szinkronos)


 Egy film a Trabantról, amely többek közt azzal is büszkélkedhet, hogy design tekintetében megelőzte nyugat-európai társait. Az évek során ez a kis autó kultikus népszerűségre tett szert; a világon mindenütt ismerik a keleti blokk sztárját. A Trabant megteremtette a szabadság illúzióját, az NDK-idill jelképe lett. Az újraegyesítés után értéke rohamosan lecsökkent, és akár egyetlen márkáért is bárki hozzájuthatott. Mára azonban ismét régi fényében brillírozik.

6 megjegyzés:

  1. A Trabi(papírjaguár)-ként is emlegették,azok, akik sose ültek benne. 13 évig trabantoztam, és olyan helyeken jártunk a családdal, mint Peenemünde, bulgár tengerpart,román kőrút, de voltunk vele Yaltán, és télen Tátra-lomnicon, sőt az olasz tengerparton is, és még csak meg sem mosolyogták ! Tovább nem is sorolom, mert akik szintén Trabisok, azok tudják, hogy nem kell lebecsülni !!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én 19 évig vezettem a kombimat. Sose volt komolyabb baja. Minden utat simán vett, a krumpli- és kukoricaföld se jelentett akadályt neki. Megsirattam!

      Törlés
    2. Én a GELKA-nál voltam kiszálló műszerész Trabanttal. A sáros tanyákra is betudtam menni vele. Jó kis társ volt a munkámban!

      Törlés
    3. Az én férjem is kiszálló műszerész volt a GELKÁ-nál. Nagyon szerette a Trabant kombinkat. Kipróbáltuk 7 /azaz/ hét darab régi csöves TV fért bele. Az anyósülésen is az ült! :)

      Törlés
  2. nekünk a 3 gyerekkel isteni volt. soha nem hagyott cserben!! de a zsiguli az szuperebb volt. most dáciánk van. 3 hengeres. kettönknek bőven elég,

    VálaszTörlés

Ezt is látnod kell

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...