Ilyen motorja volt édesapámnak ! Ezzel jártunk 3 fővel a tanyáról a faluba építkezni ! Estünk is el háromasban 1971-ben a közeli kisvasút melletti mély homokkal borított úton ! Nagy élmény volt az elszállás 4 éves koromban ! A motor sokáig bírta ! Azzal tettem a rutinvizsgámat nagymotorra 1984-ben ! 🏍
Ez már sajnos a messzi múlt. A motor alkatrészeire bontva folytatja életét, de ami a leg fájóbb hogy a videót készítő Aradi László sincs már az élők között. :(
Ennel rondabb motor nincs. Vilagcsucs ! Egyszer vezettem vegig 100km sebbesen kolcson pofogot. Budapest hataraig birta, azutan megszunt letezni a szerencsetlen...Akkor lassam mikor a hatam kozepet.
Nekem van egy ugyanilyen,igaz több mint 10éve nem volt indítva,de a motor nincs beállva,ha valakit érdekel száz ezerért viheti,adok mellé egy Jáva musztang vázat,kerekekkel,motor darabokba.
a nosztalgia él, de életveszélyes nagyon. Imbolyog a váza miatt, a kormányt rögzítő zárt anya egyszer elengedett(finommenetes és kikopott) érdekes volt megállni vele... A 150 TS jobb volt, de arról lopkodtak (pl. generátort), mert alkatrész sehol hozzá, az idő tájban.
Fiuk, kissé többet érdemelne ez a gép. Indul ott, hogy sztenderen állva nem rúgunk be motort. Ha 2 személy ül rá, akkor át kell állítani a hátsó telókat 2 személyre. Ha világít a töltésellenőrző lámpa, akkor javítjuk a villamos problémát. Nem csoda, hogy így le van rúgva szegény, ha ilyen gazdája van!
Nem rég váltam meg tőle,ez enyém piros volt.Kevés hely van az országban.ahol nem jártam vele.Évekig össze voltunk nőve.
VálaszTörlésSzét ne szedd, egybe kell maradnia egy ilyen jó gépnek!
VálaszTörlésNekem ilyen volt! Éles kanyarban a fákat világította, nem az utat. Buktam is egy jót.
VálaszTörlésakkor autot se vezzes mert az is ijen .nekem 250.es volt előtte tatrán .és egyikkel se buktam
TörlésIlyen motorja volt édesapámnak ! Ezzel jártunk 3 fővel a tanyáról a faluba építkezni ! Estünk is el háromasban 1971-ben a közeli kisvasút melletti mély homokkal borított úton ! Nagy élmény volt az elszállás 4 éves koromban ! A motor sokáig bírta ! Azzal tettem a rutinvizsgámat nagymotorra 1984-ben ! 🏍
VálaszTörlésEz már sajnos a messzi múlt. A motor alkatrészeire bontva folytatja életét, de ami a leg fájóbb hogy a videót készítő Aradi László sincs már az élők között. :(
VálaszTörlésEnnel rondabb motor nincs. Vilagcsucs ! Egyszer vezettem vegig 100km sebbesen kolcson pofogot. Budapest hataraig birta, azutan megszunt letezni a szerencsetlen...Akkor lassam mikor a hatam kozepet.
VálaszTörlésNekem is volt fehér fekete szinü de semmi baj nem volt vele évekig meg volt minden jármü vagy bármi olyan amilyen a gazdája!
TörlésNekem van egy ugyanilyen,igaz több mint 10éve nem volt indítva,de a motor nincs beállva,ha valakit érdekel száz ezerért viheti,adok mellé egy Jáva musztang vázat,kerekekkel,motor darabokba.
VálaszTörlésHa van papírja már indulok is!
VálaszTörlésÜdv.
a nosztalgia él, de életveszélyes nagyon. Imbolyog a váza miatt, a kormányt rögzítő zárt anya egyszer elengedett(finommenetes és kikopott) érdekes volt megállni vele... A 150 TS jobb volt, de arról lopkodtak (pl. generátort), mert alkatrész sehol hozzá, az idő tájban.
VálaszTörlésFiuk, kissé többet érdemelne ez a gép. Indul ott, hogy sztenderen állva nem rúgunk be motort. Ha 2 személy ül rá, akkor át kell állítani a hátsó telókat 2 személyre. Ha világít a töltésellenőrző lámpa, akkor javítjuk a villamos problémát. Nem csoda, hogy így le van rúgva szegény, ha ilyen gazdája van!
VálaszTörlésÉs ugyan miért nem rúgjuk be a motort, ha sztenderen áll? Még ezt nem is hallottam! Érdekelne a válasz. Köszönöm!
Törlés7 évig volt,vadi újjan vettem!Soha sem hagyott cserbe!
VálaszTörlésA maga korában (72-79 ig) remek kis gép volt!