2020. január 23., csütörtök

A szocializmus kemény motorosai

Ha körbenézünk a városokban, rengeteg motorost, robogóst látunk. Két álló kocsisor között kacsáznak az élre, hogy a zöld jelzésnél elsőként lőhessenek ki. A motoros közlekedésnek nem ez az első hulláma, már az ötvenes évektől kezdve népszerű közlekedési formának számított. Sokáig szinte az egyetlen gyors és költséghatékony lehetősége volt a nagyobb városi távolságok megtételének, főleg amíg magánszemély nem nagyon juthatott gépkocsihoz. Ahogy bővült a gépjárműpark, a motor visszaszorult a kerékpározás utáni, de az autózás előtti, egyfajta köztes állapotba.

A motorizáció által szorongatott városok azonban ismét levegőhöz, térhez szeretnének jutni. Az autózás kezdeti előnye, a gyors összeköttetés két hely között, ilyen nagy számú gépkocsival már nagyon ritkán érvényesülhet. Visszatértek a kerékpárok, és velük a nagy tesók, a mopedek, robogók, motorkerékpárok.

4 megjegyzés:

  1. én is jártam Komárral meg minden féle járgánnyal

    VálaszTörlés
  2. Azon a képen ahol a motoros rendőr igazoltat nem P-21-es van hanem P-20-as!

    VálaszTörlés
  3. ROSSZUL TUDOD,HAVER!A rendőrség p21-est használt,és a fotón is az van.

    VálaszTörlés
  4. A kis romet viszont lábváltós volt :)

    VálaszTörlés

Ezt is látnod kell

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...