tag:blogger.com,1999:blog-5499560868485879858.post2942425223068702563..comments2023-10-07T14:24:26.841+02:00Comments on TÖRTÉNELMI KALEIDOSZKÓP...: MZ ES 125/150,vagyis a TROPHY / Folytatás a posztbanTörténelmi kaleidoszkóphttp://www.blogger.com/profile/03690059288346378350noreply@blogger.comBlogger9125tag:blogger.com,1999:blog-5499560868485879858.post-7191947171960919282020-09-05T11:11:46.253+02:002020-09-05T11:11:46.253+02:00emlékszem rá
emlékszem rá<br />Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/02392802271285040478noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5499560868485879858.post-22695464591827490072020-09-04T04:13:13.458+02:002020-09-04T04:13:13.458+02:001977-78-Nemetorszag Drezdaban dolgoztam es volt eg...1977-78-Nemetorszag Drezdaban dolgoztam es volt egy MZ 175 trophy meg egy 250cc Sinpson kardan tengely hajtasos motorom. Nagyon jo motorok voltak.<br /><br /><br />Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/05445739824498545526noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5499560868485879858.post-2722743695983061192020-09-03T13:21:59.857+02:002020-09-03T13:21:59.857+02:00Az első motorom egy TS 250 volt. 1986-ban vettem h...Az első motorom egy TS 250 volt. 1986-ban vettem használtan. Mind a mai napig a legkedvesebb, pedig van néhány most is. Az MZ az örök.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/01080019375677166443noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5499560868485879858.post-34457093475076447892020-09-02T14:31:05.882+02:002020-09-02T14:31:05.882+02:00Nekemis 250es volt 1978 - tól vagy tizévig nagyon ...Nekemis 250es volt 1978 - tól vagy tizévig nagyon szerettem akkor még nemvolt enyi autó élmény volt a motorozás!Kató Imrehttps://www.blogger.com/profile/08902984020649607532noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5499560868485879858.post-13135231142167047242020-02-22T19:57:38.236+01:002020-02-22T19:57:38.236+01:00Mi az, h Anonymus: Regős GyulaMi az, h Anonymus: Regős GyulaAnonymoushttps://www.blogger.com/profile/09142457910872352100noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5499560868485879858.post-88842773506085456642020-02-22T19:54:58.360+01:002020-02-22T19:54:58.360+01:00Nekem is első, de 250-es 1970 szeptembertől. (1650...Nekem is első, de 250-es 1970 szeptembertől. (16500.- ft volt, havi 960.-ft törlesztéssel!) Fizetésem 125o.-ft volt. Apám nem is beszélt velem két hétig! De Ő mondta ha keresel olyan motort veszel amilyet akarsz. De azért adott enni ezek után is.<br />Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/09142457910872352100noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5499560868485879858.post-73773245201404723852020-02-17T21:55:21.922+01:002020-02-17T21:55:21.922+01:00Ilyen motorom volt. 1976-tól hajtottam kb 10 évig....Ilyen motorom volt. 1976-tól hajtottam kb 10 évig. A forgalomból kivont motort két éve adtam el, felújításra vették meg . Úgy tudom még most is megy. Ezzel bonyolítottam a házunk építését, intéztem az anyag beszerzést. /mobil telefon még nem volt/ Volt úgy hogy az út szélén kellett defektet szerelni amihez schallert használtam. /?/ Nagyon szerettem.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/13354308044024107602noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5499560868485879858.post-32006811930972131412020-02-17T09:37:29.596+01:002020-02-17T09:37:29.596+01:00ilyen 150-es volt az első motorom, csak "közö...ilyen 150-es volt az első motorom, csak "közösüléses" Rendszáma EX 63-53. Nagyon jó kis moci volt. A váltás szintén MZ lett, de ez már ES 250/ 2-es. Ezt is nagyon szerettem. At első kerék rugózása nagyon jó volt, stabillá tette a gépet. <br />Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/03068527152478410568noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5499560868485879858.post-53844650414287166972018-12-28T14:19:05.184+01:002018-12-28T14:19:05.184+01:00Erre is emlékszem a fiaimnak már ilyen volt.Erre is emlékszem a fiaimnak már ilyen volt.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/05317986777591273039noreply@blogger.com