tag:blogger.com,1999:blog-5499560868485879858.post7568580072586130469..comments2023-10-07T14:24:26.841+02:00Comments on TÖRTÉNELMI KALEIDOSZKÓP...: A D–442 FUG / Folytatáshoz kattints a posztraTörténelmi kaleidoszkóphttp://www.blogger.com/profile/03690059288346378350noreply@blogger.comBlogger8125tag:blogger.com,1999:blog-5499560868485879858.post-8431498295371689912021-10-17T20:37:17.922+02:002021-10-17T20:37:17.922+02:001973-tol 1975-ig volt szolgálati járművem. Jó gép ...1973-tol 1975-ig volt szolgálati járművem. Jó gép volt,csak karban kellett tartani.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/15945417102557088851noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5499560868485879858.post-40423957269999464852021-02-13T14:18:53.565+01:002021-02-13T14:18:53.565+01:00Nekem is volt egy ilyen a Szombathelyi vegyvédelmi...Nekem is volt egy ilyen a Szombathelyi vegyvédelmi századnál. Kész kínszenvedés volt vezetni országúton. Erőteljesen balra húzott fékezésnél. Terepen már élvezetes volt, ha nem sárban kellett menni. A Tótvázsonyi gyakorlaton sátor helyett ebben aludtam. Ép hogy elfértem benne.<br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5499560868485879858.post-31567037366296421322021-02-11T20:26:16.207+01:002021-02-11T20:26:16.207+01:001970 ben én járattam be ,györböl a hadiüzemböl ind...1970 ben én járattam be ,györböl a hadiüzemböl indultunk hüsz darabbal .valojában rossz volt szerelni.részt vettem velük a disz szemlén is nagy élmény volt.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/17774008698568404689noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5499560868485879858.post-39861859792162238792021-02-11T10:29:44.632+01:002021-02-11T10:29:44.632+01:00Az lehet, de azért szerettük, mert a mienk!
Az lehet, de azért szerettük, mert a mienk!<br />Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/17288834308275897654noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5499560868485879858.post-33371747228569193272021-02-10T20:00:30.836+01:002021-02-10T20:00:30.836+01:00A motort a küzdőtérből inerciával belehetett kurbl...A motort a küzdőtérből inerciával belehetett kurblizni. Nem volt gyerekjáték a diesel motort. Ha az izzítással nem volt baj, meglehetett csinálni.<br />Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/14237016550716780167noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5499560868485879858.post-79067499943808405282021-02-10T19:19:19.498+01:002021-02-10T19:19:19.498+01:00A motor alatt szerszám hegyek voltak,mert nem tudt...A motor alatt szerszám hegyek voltak,mert nem tudtuk kiszedni amit leejtettünk.Motort szerelni egy kínszenvedés volt.Pesti Kálmánhttps://www.blogger.com/profile/10660761240942313693noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5499560868485879858.post-64793010519782873442017-09-19T23:14:02.600+02:002017-09-19T23:14:02.600+02:00Te találtál köztte egy olyat?Te találtál köztte egy olyat?Jánoshttps://www.blogger.com/profile/04912914142280779738noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5499560868485879858.post-66716198011468665112017-08-14T19:33:28.852+02:002017-08-14T19:33:28.852+02:00Fúúú de szar volt.Gyenge motor,használhatatlan fék...Fúúú de szar volt.Gyenge motor,használhatatlan fékek,hűtés ventilátora állandóan tönkre ment.Mankó kerekekkel átmenni egy árkon,5 percig tartott.stb.Pesti Kálmánhttps://www.blogger.com/profile/10660761240942313693noreply@blogger.com