2018. augusztus 24., péntek

Simson Sr4-2 Star / Tovább a filmhez



5 megjegyzés:

  1. Szép de sajnos a színe sem stimmel a kipufogó nem a szivarvégű mint az eredeti!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te mekkora minusz vagy...

      Törlés
    2. Szép de sajnos a színe sem stimmel a kipufogó nem a szivarvégű mint az eredeti!

      Törlés
  2. Nekem is volt kanyarba tehen szaron felbuktam azóta nincs ???

    VálaszTörlés
  3. Csodás ,szép munka !! Gratulálok.Még parkoló lámpa is van.Én is csúsztam vele a locsolókocsi friss vizén.Imádtam,édesanyám habverő gépével políroztam az alumínium részeket..Nem lehetett eredeti irányjelzőket kapni,plexiből és danuvia féklámpákból csináltam.Megbízható és elnyűhetetlen.

    VálaszTörlés

Ezt is látnod kell

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...